Müügitingimused 

 1. Müügitingimuste kehtivus  

Ostu sooritamisel kinnitate, et olete tutvunud ja nõustute käesolevate Müügitingimustega ja Privaatsuspoliitikaga. Müügitingimused kehtivad seebikunst.ee veebipoest ostu sooritaja (edaspidi Klient) ja ettevõtja Pintdali OÜ (edaspidi Veebipood) vahel Kaupade ja teenuste ostul/müügil.  

Lisaks Müügitingimustele reguleerivad Veebipoest Kaupade ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad Võlaõigusseadus, Tarbijakaitseseadus ja teised vajalikud õigusaktid.  

Veebipood jätab endale õiguse teha Müügitingimustes muudatusi.  

2. Müügitingimused, Tellimuse ja Müügilepingu jõustumine  

Veebipood kohustub Kauba Tellimuse kinnitamisega ja arve esitamisega Kliendile toimetama Kliendini ja andma üle Kliendi poolt tellitud ja tasutud Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Kliendile.  

Klient kohustub Veebipoele tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.  

Tellimus jõustub pärast Kliendile esitatud arve summa laekumist Veebipoe arvelduskontole, ühtlasi on sellega vormistunud ka Müügileping

Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse Veebipoes kahe päeva möödudes alates Tellimuse sisestamise kuupäevast.  

3. Kauba hind  

Kauba hind on eurodes (€). Veebipoes müüdava Kauba hind ja muu oluline teave on märgitud vahetult Kauba juurde, tootelehele. Kauba hinnale lisandub tasu Kauba Tarne eest, vastavalt Müügitingimustes sätestatule. Kauba Tarne tasu sõltub Kliendi asukohast ning Tarne viisist. Tarne tasu kuvatakse Kliendile Tellimuse vormistamisel.  

Veebipood jätab endale õiguse teha Kauba hinnas muudatusi. Veebipood ei ole käibemaksukohustuslane.  

4. Tellimuse vormistamine  

Kauba Tellimuse vormistamiseks tuleb tellitav Kaup lisada Ostukorvi.  

Selleks valige kõigepealt Ostukorvis link "Tellimus" või “Jätka ostu vormistamisega.  

Seejärel tuleb täita isikuandmed, aadressid, tarneaadressid, tarnemeetod ja maksmine ning valida kohaletoimetamise viis. Misjärel kuvatakse ekraanile Tellimuse maksumus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse kaudu. Arve koos makseinfoga saadetakse Kliendi e-posti.  

Täitke isiku- ja tarneandmete ja Tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Kliendi ostetud Kaupade kiire ja tõrgeteta Tarne ning võimalik hilisem Kaebuste ja Vaidluste lahendamine.  

5. Maksemeetodid  

Veebipood kasutab erinevaid maksemeetodeid, et pakkuda Kliendile mugavaimat ja kiireimat lahendust. Maksta on võimalik kasutades järgnevaid meetodeid:  

5.1. Pangalingid

5.1.1 Eestis - Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank ja Pocopay.

5.1.2 Lätis - Swedbank, SEB, Luminor, Citadele. 

5.1.3 Leedus - Swedbank, SEB, Luminor.  

5.1.4 Soomes - Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki.

Makse laekub Veebipoe kontole koheselt ning Kaup pannakse teele hiljemalt järgneval tööpäeval.

Maksete vastuvõtmiseks kasutatakse teenusepakkujana Maksekeskus AS. Maksed toimuvad eurodes (€).

5.2. Pangaülekandega peale Tellimuse esitamist - Kliendile kuvatakse detailne ülekande info ning kui makse kajastub Veebipoe kontol, Kaup pannakse teele hiljemalt kahe järgneva tööpäeva jooksul. Kui Kaup on parasjagu otsas, siis lepitakse kokku uus mõistlik tarneaeg või tagastatakse juba makstud arvest summa puuduva Kauba eest.  

6. Tarne  

Pärast Müügilepingu jõustumist komplekteerib Veebipood Tellimuse ning annab selle Tarneks üle tarnepartnerile. Viivitusteta Tarneks tuleb Kliendil esitada tarneandmete sisestamisel tõesed andmed. Ebatõeste tarneandmete esitamisel või Kaubale Tarne-aadressile mitte järgi minemisel tasub täiendava kulu Klient.  

Kui tellitud Kauba Tarne ei ole võimalik seoses Kauba ootamatu lõppemisega, siis teavitab Veebipood sellest Klienti ning tagastab Kliendile tasutud arve summa, sh Kauba Tarne kulud viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 7 päeva möödumisel Kliendi teavitamisest, kui kirjalikult ei ole kokku lepitud teisiti.  

6.1 Tarne Eestis  

Eesti-sisene Tarne jõuab üldjuhul Kliendi määratud tarne-aadressile 1 – 7 tööpäeva jooksul alates Müügilepingu jõustumisest. Kauba Tarne laos olevale Kaubale toimub tavapäraselt 2 tööpäeva jooksul. Kui Kaupa ei ole laos ja see tuleb valmistada, siis on keskmine tarneaeg 1-3 nädalat, olenevalt Tellimuse suurusest ja keerukusest.  

Itella SmartPost – alates 3,30€. Kaup saadetakse Kliendi valitud Itella SmartPost pakiautomaati! Peale makse laekumist jõuab pakk pakiautomaati reeglina 1-2 tööpäeva jooksul. Palun täpsustage valitud pakiautomaat Tellimuse kommentaarides! Itella pakiautomaatide asukohad leiad siit  

Omniva Standardpakk – alates 3,90€. Kaup saadetakse Kliendi valitud postkontorisse, kust teatise alusel Klient selle kätte saab! Peale makse laekumist jõuab pakk postkontorisse reeglina 1-5 tööpäeva jooksul.  

Omniva pakiautomaat – alates 3,80€. Kaup saadetakse Kliendi valitud Omniva pakiautomaati! Peale makse laekumist jõuab Kaup pakiautomaati reeglina 1-2 tööpäeva jooksul. Palun täpsustage valitud pakiautomaat Tellimuse kommentaarides! Omniva pakiautomaatide asukohad leiad siit  

6.2 Tarne mujal Euroopas ja kolmandates riikides  

Euroopa piirides toimub Kauba Tarne 14 tööpäeva jooksul. Väljaspool Euroopat Tarne osas annab Veebipood Kliendile kohaletoimetamise aja teada peale vastava kinnituse saamist tarnepartnerilt.  

7. Kauba tagastamine  

Pärast Kauba kättesaamist on Kliendil tagastamisõigus 14 päeva jooksul. Kauba tagastamise kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv Kaup ei vasta Tellimusele. Tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi Kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik Kauba olemuses veendumiseks. Kaupa ei saa tagastada, kui see on valmistatud Kliendile eritellimusena.  

Kauba tagastamiseks tuleb esitada avaldus ning saata see e-posti info@seebikunst.ee  

Klient peab Kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 7 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul Kauba üle andnud Kauba tarnijale.  

Tagastatava Kauba kättesaamisel tagastab Veebipood tagastatava Kauba maksumuse Kliendile mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul.  

Veebipoel on õigus taganeda Müügilepingust kui Veebipoe väitel on Kauba hind olnud Veebipoes ekslikult vale, teavitades sellest Klienti kohe peale Tellimuse kinnitamist.  

8. Garantii ja Kaebuse esitamise õigus  

Veebipoest ei pruugi Klient alati saada täpselt seda Kaupa, mis oli Tellimuses ja mille eest maksis, eelkõige kuna tegemist on käsitööga. Selleks oleme Veebipoest Tellimiseks loonud erinevad garantiid, mille eesmärgiks on toetada Klienti temale kõige õigema Kauba saamisel. Kliendil on õigus puuduse ilmnedes pöörduda Kauba kättesaamisest hiljemalt 14 päeva jooksul Veebipoe poole, esitades Kauba arve, Müügilepingu või mõne muu ostu tõendava dokumendi. Sellekohane Kaebus esitada Kauba kohta e-posti info@seebikunst.ee. Veebipood vastab Kliendi esitatud Kaebusele kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 7 päeva jooksul. Puudusega Kauba asendamise lepivad Veebipood ja Klient omavahel kokku. Veebipood ei vastuta Kliendi või tarnepartneri süül Kaubale tekitatud puuduste eest. Kui Veebipoest ostetud Kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, siis parandab või asendab Veebipood puudusega Kauba. Kui Kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood Kliendile arvel küsitud Kauba hinna ja tarnekulud.  

9. Vaidluste lahendamine  

Kui Kliendil on Veebipoe osas Kaebus, tuleb need saata e-posti info@seebikunst.ee. Kui Klient ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust Kaebuse üle kokkuleppe teel, siis on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste Komisjoni poole.  

10. Vääramatu jõud  

Veebipood ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või Kauba Tarne viibimise eest juhul, kui kahju või Kauba Tarne viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada või ette näha (looduskatastroof, sõjaolukord, eriolukord jm). 

Küpsised aitavad meil pakkuda teile e-poes paremat kasutajakogemust. Meie e-poodi kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid.